Selasa, 17 April 2012

DR.Dayang, kita akan berjumpa nanti.

Assalammu'alaikum warrahmatullahi ta'ala wabbarakatuh, dan Salam Sejahtera...

errr,... apa nak cakap ni? eh, terlupa! kita kan disini mana boleh bercakap... menaip je boleh le...

 Alhamdulillah... baru baik dari demam...

yang sedang baca sekarang ni macam mana pulak? sihat ke?

Alhamdulillah... minggu lepas DR.Hafiza dari Hospital Serdang dah pon balas email saya...
kata dia, nanti ada DR baru, nama dia DR.Dayang. dia pakar paru-paru.
SO,berdebar-debar la nak jumpa DR MISTERI. apa misteri? hehe takda la misteri mana...



 Hmmm... boring kan? itu jela ceritanya... pendek je kan? 

TAKPA-TAKPA... CUBA TURUN BAWAH. NANTI NAMPAK LA APA-APA...






















































































ok... cantik kan? kita cuci-cuci mata... sebenarnya saya suka sangat dengan melihat dan menghayati pemandangan yang indah ciptaan ALLAH S.W.T  tambah-tambah lagi matahari terbenam dilaut... dan saya teringin sangat nak pergi dekat tempat macam ni... tapi takda orang nak tolong bawakkan... ish, ish, ishhh... kesian... hehe kalau saya sihat dan boleh berdikari sendiri (berdiri diatas kaki sendiri) nak tahu apa saya nak buat?

saya suka sangat menerokai alam flora. macam masuk hutan, pergi dekat kawasan yang jauh dari negeri sendiri. dan bila dah masuk hutan tu, saya akan pastikan ditangan saya mesti ada kamera yang sentiasa dibawa bersama. kalau ajak kawan-kawan atau saudara-mara, tapi mereka taknak ikut saya pergi bersama, TAK APA,,, saya akan pergi berseorangan. apa-apa risiko, saya akan cuba harungi dengan sendiri. sambil-sambil kita menghayati ciptaan Allah S.W.T ,  kamera ditangan tu, ambilah gambar-gambar yang indah tu. daripada kita mengambil gambar-gambar yang tak sepatutnya dan boleh mengundang dosa, baik kita mengambil gambar pemandangan yang indah ciptaan YANG MAHA PENCIPTA ini.






itulah impian saya jika saya boleh berdiri... dan ada lagi yang saya tidak tulis diatas.
 tapi saya tidak menyesal... kerana ini peperiksaan dari Allah S.W.T untuk saya. Alhamdulillah...

baiklah... sampai sini sajalah dari saya... SEKIAN WASSALAM...

2 ulasan:

Maiyah berkata...

salam..

insyaAllah.. Allah sntiasa mndgr rintihan hambaNya

Nur Syafiqah bt Yahya berkata...

Wa'alaikummusalam warrahmatullah... Insya'Allah... terima kasih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...