Rabu, 30 November 2011

Semoga semuanya berjalan dengan lancar. Insya'Allah.

Assalammu'alaikum warrahmatullahi ta'ala wabbaraktuh, dan Salam sejahtera...

Saya risau la... minggu depan 8/12 hari khamis, dah nak kena pergi ke Hospital Serdang.
nak kena buat sleep study disana. memang tiap-tiap tahun kena buat... jadi,. toing! toing! toing! masuk wad.... wad dia
untuk buat sleep study lain tau... ada bilik khas. dalam bilik tu siap ada bilik air... tapi saya tak suka tidur sana lama-lama. sebab disana aircond terlalu kuat... sejuk sampai ke tulang sumsum dan menusuk ke qalbu sanubariku... hikhik aircond yang dirumah ni pon saya dah tak tahan. apatah lagi aircond dihospital yang memang terbaik tu....








HAAA... ni la Hospital Serdang yang akan saya menginap disitu nanti... ceh, cehh,.. cehhh...


dan, saya ada berjanji dengan seorang rakan facebook saya untuk berjumpa dengan dia disana,. harap dia tiada apa-apa halangan la pada hari tersebut. Insya'Allah.. ha, ha, haa,! dia perempuan. bukan lelaki... nama dia ross. sebaya dengan umur saya. dia tinggal di Putrajaya, Putrajaya dengan Serdang takda la jauh mana... nak dekat dah tu... kita memang tak pernah berjumpa... selalu chatting je di laman muka buku. pada mulanya, dia nak datang rumah saya dengan mama dan abah dia, so, saya fikir dan terus kasi tahu ibu. cakap dengan ibu ada seorang kawan nak datang. ibu kata, kita duduk Tampin ni...  takkan dia nak datang sini jauh-jauh..? haa! kita jumpa dia dekat Hospital Serdang jela bulan 12 ni nanti...

then,"BERJANJIAN"... wuaaahhh... gementar la nak jumpa family dia dan dia. yelaa... first time kan..



ADUH!... risau, risau, risau!!! nak tidur sana kena bawak sekali "Bipap Machine" pastu nanti seluruh muka saya, tangan saya akan dipenuhi dengan wayar-wayar. kalau la saya ada abang atau kakak, saya nak sangat peluk mereka kuat-kuat.. dan saya nak cakap, adik takut sangat-sangat!, saya nak sangat ada orang bagi semangat dan dorongan pada saya, namun sebaliknya, saya sendiri yang kena kuatkan semangat saya sendiri... apa? KELUARGA SAYA?" eheheee... mereka tak akan dapat faham perasaan saya...


ALHAMDULILLAH... ada jugak seorang rakan facebook saya yang telah bagi semangat, dan kuatkan semangat saya... TERIMA KASIH,! saya tak dapat nak bagi apa-apa pada awak... semoga ALLAH S.W.T ,  je yang dapat membalasnya... Insya'Allah...




baiklah... itu sajalah dari saya.. SEKIAN WASSALAM...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...